selen446_ Fy1304 ayy benimde boyleydi hala saklarim 8 ay oldu dogum yapali arada bir bakarim hayirla saglikla gelsin bebis🥹🤲😇
nurrr34 Fy1304 evet var canım benimde testim buna banzerdi hatta daha da silik diyrbilirim allah analı babalı büyütsün
esmeray1 Hayırlı olsun hamilesiniz bence benim de böyleydi çünkü tekrar test aldım bir tık daha pahalı olandan pahalı dediğim 90-100 tllik olanı kullandım onda net çıktı 🙃
Fy1304 dmrcesra Eveet inşallah herkes öyle diyor ben pek anlamıyorum Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
dmrcesra Fy1304 benimde öyleydi hemen bir kan ver beta hcg düşük seviyede olunca silik çıkıyor sen daha bir iki haftalık gebesindir en fazla birden yükselecek değerler bi hafta sonra tam çizgi oluyor benim düşüncem bu yönde
Fy1304 Kifoo Evet çok farklı belime batma tarzında ağrı ve göğüslerimde şok ağrı var gebelik diye düşenerek dün yaptım silik çıktı gece de böyle bi kanama işte şimdi de negatif 😕😏
Fy1304 Ya kızlar hepinize çok teşekkür ederim ama ben adet mi. Oldum yerleşme kanaması mı bilmiyorum ama hiç böyle adet olmamıştım affedersiniz açık pembe ve çok sıvı kan gibi değil tekrar test yaptım şimdi bu defa negatif çıktı ne olduğunu anlayamadım