dorukdemir3 ber25 malesef yok😭eşimde dahil delirmemek için sadece gececek diyorum maksimum 2 yıl sonra
ber25 dorukdemir3 benimde ilk aylar çok zordu ama şuan zorluk rutin gibi bişey oldu eş desteği herkesten çok dah önemli eşinizle güzel bir şekilde konuşun isterseniz insanı çok iyi etkiliyor eş desteği
suheyla92 ber25 40tan sonra bile kabul etmeyin agir misafiri. 2 cocukla cok zor kendinizi yıpratmayın en basta sinirinizi çizin zorluk cikarmasin kimse. Allah gönlünüze göre versin 🌸
ikioglanannesi__ ber25 benim iki bebeğimin arasında 18 ay var yani 9 aylıkken hamile kaldım evet çok zor evet hayat bazen çekilmez oluyo evet bazen çok sinirli stresli geçiyor ama birlikte büyümeleri o kadar güzel ki şuan biri 2 yaş 3 aylık diğeri 10 aylık ben alıştıysam eminim siz de alisirsiniz sağlıkla alın kucağınıza 🌹
Yenibirannecik ber25 benimde 2 şer yaş var aralarında. 4 aylık 2 yaş ve 4 yaş bende herşeyin üstesinden geldim hep ama bugun sinir krizi geçirdim bilmiyorum çok zor bir yol bende korunurken hamile kaldım 3. bebegıme
ber25 Yenibirannecik 3 bebek maşallah zor evet Rabbim yardımcınız olsun destek lazım tek başınıza kıyamam size allah çocuklarımızı sağlıklı etsinde başka bişey istemeyiz 🫶🏻
zeynep1028 ber25 ay bende bu haldeyim ogreneli iki gün oldu dunyam başıma yıkılmış gibi ne olacak nasil olacak bebegim 9 aylik 1 aylik hamileyim nasil buyicekler nasil ikisiyle birlikte yasicaz o kadar aklimda soru var ki tedirginim rabbim insallah kolayligini verir
ber25 zeynep1028 valla bende böyleydim ağladım kaç gün ama eşim hep destek oldu ilkinde yaşadığımız mutluluğu niye yaşamıyoruz buda evladomız değilmi iki çocuk her yaşta zor olucak birde şöyle düşündüm beşyıl sonra tekrarsan aynı döngüyü yaşıcaktım 2. Çocuk düşüncesiyle en azından beş yıl sonra temelli rahat edicem . Cefası zor ama sefasıda çok güzel olucak . Rabbim yanımızda olsun yeter güzelim ❤️
Alparslanmom__ ber25 Of şu insanlar ya. Olan olmuş yani hamile birisini teselli etmek varken köstek olmaları sinir bozucu. Takma kafana hiç dediğim gibi olan olmuş süreci yaşayarak göreceksin canım. Kafana takma moralini yüksek tut.
arbukerva Nsrn1 anladım, çok teşekkür ediyorum yanıtınız için 🩷 benim bulunduğum şehirde bana yardım edebilecek kimsem yok eşimden başka. Allah büyük, biraz zor olacak ama güzel olacaktır inşallah 🌸