aysss001 bizde Salı günü olduk hiç bişey farketmedi kuzenimde oğlu var onun da ateşi olmuştu biraz o kadar zaten ilk iki saat etkisi olmazsa bidaha olmaz demişti hemşire ben de bir gariplik görmedim zaten herşeyleri olay oluyor bide bronşit olmuş üstüne aşı vurulmuş oldu çocuk neye tepki vereceğini şaşırdı herhalde hepimize kolaylık diliyorum