beyazzkuguu evet sizin oralarda seçenek çok, haftasonu yapabilceğiniz aktivite vs çok, ama bizz… köyde ve bi tane avm var oraya gitmektende aşırı sıkıldı. Parklarda da hiç çocuk olmuyor. Yaşadığımız bölgede 2 yaşında kreşe başlıyorlar çocuklar. Evde de işte yetersiz geldiğimi düşünüyorum çünkü büyüdükçe evdeki oyuncaklarımız, aktivitelerimiz dikkatini çekmemeye başladı. 2 yaşa kadar 0 diyemesemde min ekranla ilerledik. Açtığım zamanlarda oldu günde max 30dk. Ama artık aşırı sıkılmaya başladığı için sürekli tv açmamı istiyor.