kara19 Byzgl_2019 bunu dediginiz iyi oldu teşekkür ederim bende sabah olsa da kaka yapsa diyorum bi an once
kara19 Byzgl_2019 bunu dediginiz iyi oldu teşekkür ederim bende sabah olsa da kaka yapsa diyorum bi an once
zumramomm kara19 yok canım 1aydan fazla oldu.ablam 1 hafta takip etti kakasini ama ikinci kez yine baktılar yoktu kapak.nereye gitti anlamadik..sağol size de geçmiş olsun
Busrasy kara19 Benim oğlum küçül bi vida yutmuştu. Aynısını bizim doktorumuzda söyledi ama biz yine götürmüştük. Film çekildi bağırsaklarındaydı. Katı gıda yedirmeyin büyük ihtimal çıkacaktır kakasından denildi. Aynı gün akşam kakasından çıkardı. Ama eve geldiğimizde doktor kusma kanama vs olursa hemen getirin demişti
Busrasy kara19 Kakasını yaparken daha rahat yapsın ve yuttuğu vidayı rahat çıkarabilsin diye katı yedirmeyin dedi. Bende çorba yedirdim o gün sıvı verdim bol. Aynı gün akşama çıkardı.
Taftafgiller kara19 Benim kizimda küpesini yutmuştu ertesi gun kalasından çıktı bende cok korkmuştum bağırsaklara indiyse problem etmeyin yarına çıkar insallah
Eylul-aynur kara19 bu vakalar çok geliyodu takip öneriyolar genelde ama röntgen iyi olurdu ama küçukmuş
kara19 Eylul-aynur aynn biz direk gotırlım dedik aradık dr öyle deyince takipte kaldık teşekkür ederim
Merve kara19 inşallh bir sorun olmaz tabiki. Bende bebekken saat pili yutmuşum kimse anlamamış tabi sonra bezimde görmüşler aaaa demişler. Sizinde öyle olur inşallah çıkar gider çok geçmiş olsun
Tesekkur 8 aylik kizim 50 kere vermeyin desemde hep onune kagit havlu kagit paket yada kart koyuyolar haliyle oda surekli yiyip yutuyo gecende mandal vermisler eline isirip yutmus kenarindaki plastikleri cok sukur bi sikinti olmadi iciniz rahat olsun