Bebeğim şu an 2 aylık kış bebeği olduğu için bebek arabası almadım. Almayı düşünüyorum. Ailem Konya’da bende Bingöldeyim. Yani sürekli uçak yolculuğu yapıyorum. Uçak kabinine sığabilen araba önerisi var mı ?? Bide hafif olsun istiyorum. Elele nin arabalarını da beğeniyorum açıkçası ama modelde emin olamadım. Fikri olan veya önerisi ???