Hassas duygusal bir insan olabilirim. Çoğu zaman gamsız görünmeye çalışan taraflarımda var. Anne olduğumdan beri kızıma en iyi şekilde bakmaya çalıştım. Artık maddi manevi sorumluluklar ve artı gündem sorunları kaygıları kendi sağlık sorunlarım ipin ucu kaçmaya başladı gibi hissediyorum şuan sanki içim bomboş ne düşüneceğimi bilmiyorum. Sakinlik ve mutluluk içinde yaşamak istiyorum. Karnım kasılıyor kafamda bir fırtına var ve ne yapacağımı bilmiyorum. Kendime iyi bakmam gerek kızım için. Akıl, ruh, beden sağlığımı korumam gerek. 🙏 Zaten bir hayli yaşadığım sorunlar varken, üzerine izlediğim dava reelsleri, maddi manevi içinde bulunduğum güvensizlik kaygılarımı dahada arttırdı.