ozlembatus Kızlar 0-36 kg 360 derece dönen oto koltuğu önerir misiniz maxi cosi düşünüyorum ama deneyimli annelerden de fikir almak istiyorum☺️
canmanayvesuyu ozlembatus 0-36 değil de 0-18 ya da 18-36 var mı emin değilim onları öneriyorlar daha çok
artikbiranneyim ozlembatus maxi cosi spinel aldık gayet güzel. joie alanlar da cok memnun oan da bakabilirsiniz
ozlembatus canmanayvesuyu evet öyle de var ama emin olamadım siz öyle mi kullanıyorsunuz kullanıyorsanız memnun musunuz
canmanayvesuyu aysem1205 bizimki dönüyor normalde arkaya dönük gitmeleri öneriliyor bebeklerin ama bizimki oturursa şükrediyoruz 😅 küçükken döndürüyordum bazen de şu an 18 aylık asla arkaya bakarak gitmez. İndirip bindirirken kapıya dönmesi avantaj tabi