Kızlar oğlum anne sütü alıyor bu aralar gündüz emmeyi azaltmaya çalışıyorum emdikten sonra bişey yemek istemiyo doktorda süt doyurur ama artık bi besleyiciliği olmaz dedi gece beslenmesini bıraksam gündüz yemesinde etkisi olur mu bide sabah uyandığında emzirmeden kahvaltı mı yaptırmalıyım siz gün içinde beslenmesini nasıl yapıyorsunuz 3 ana 3 ara öğün diyolar ama benimki 3 ana öğünü bile doğru yapmıyor ki