Kızlar, yardım edin lütfen bilgisi, tecrübesi olanlar varsa. Doğum kilosu 3430. 4. Ay aşısı için sağlık ocağına gittiğimizde kilosu 6 kilo çıktı. Önceki ay 5790dı sadece 200gram almış doktor kontrolüne gideceğim önümüzdeki hafta önden ben 1 hafta bir deneyeyim dedim sık emzirerek ama olmuyor. Ataktan mı anlamadım. Süt attırıvı çay içiyorum süt yapıcı besinler tüketiyorum sütümden mi diye sabah ilk uyandığında iyi emiyor sonrası yok uykuluyken vermeye çalışıyorum. Emiyor gibi oluyor sonra dalıyor çenesine dokunuyorum meme değiştiriyorum olmuyor uyanıkken de az emiyor kendini geri atıyor ya da ağzında geveliyor nolur yardım edin, sağıp vermeye çalışıyorum o da olmuyor ne biberon ne anne sütü kaşığı hiçbirini kabul etmiyor