seyma0661 yenianne___ Munchkin genelde öneriliyor ben Philips aventle başladım şimdi Munchkin 12 ay almayı düşünüyorum
Lolik yenianne___ 5.5 aylıktı kullamaya ilk başladığımızda 2 yaşına kadar da aynı markayı sorunsuz kullandık