Gerçekten çok çektim kolik değildi ama o kadar gazlıydı ki uyuttuğumda başında bekliyordum ıkınmaktan kusuyordu uyurken ve hem ıh ıh sesler çıkarıyordu günlerce sabahladık sancıdan ama elhamdülillah 2,5 aylıktı bir anda azaldı aglama krizi durdu arada kendı çıkarmaya başladı bu arada ben her seyı denedim şimdi 3,5 aylıgız kendı yapıyor alt gazını felan çok daha İyiz gaz ağlamamız yok ama tabıkı arada desteklediğimde oluyor Allah sabır versin geçiyor bir süre sonra 🫶🏻