ozdenizzz turhan hocadan randevu alıp bi denemek istiyorum akşamcı olması sıkıntı değil eşim işini ona göre ayarlar çalıştığı saat aralığı nasıl ? Benim kızım da 36+0 da doğdu henüz 2,5 aylık sürekli götüreceğim bir doktor arıyorum gelişimini vs güzelce takip etmeli ilk bebeğimiz, tecrübesiz haliyle. İnsanı rahatlatıyorsa süper ❤️