Kızım yedi buçuk aylık ve sizinle aynı şeyleri yaşıyoruz. Dördüncü ayda böyle oldu. Gece iki kez uyanan çocuk önce dört kere uyanır oldu sonra beş altı derken şu an iyi haliyle saat başı, kötü gecelerde yarım saate bir uyanıyor. İkş farklı doktora gittik ikisi de normali bu dedi. Ben hala Altta yatan bir sebep olduğunu düşünüyorum. Uyandıkça gaz çıkartıyor, ek gıdada birçok şey bağırsaklarını etkiliyor. Kabızlık, gaz sancısı vs. Bu sebeple notlar alıyorum çocuk gastrocuya götüreceğim