Kızlar oğlum 1 yaşinda 40 ımdan beri Zlynda kullanıyorum ve adet olmuyorum. Artık adet olmak istiyorum Yazz ya da Microgynon geçiyim dedim ama doğumda biraz tansiyon problemi oldu . Ara ara da yükseliyor sanki emin değilim yapay zeka da tansiyon yüksek olan kişilerde güvenli değil diyor bilgisi olan var mı