eygokkk 32 yasındayım bende bogazımda çeneme yakın yerine dokununca acıyor diye gittim. Yani hasta olunca acıyor sonra iyileşince geçiyordu. Ultrason çekildim banada kist var dedi aynı şekilde. Doğuştan bu dedi. Doğduğumuzda orası boşmuş dolması gerekiyor ama bazılarında dolmuyor dedi. Benim kardeşiminde öyle mesela. Banada şuan zararsız ilerde rahatsız edebilir büyüyebilir dışarı doğru çıkabilir demişti. Yani üst solunum yolunda bi hastalık geçirince boğazında acıyı hissediyorsun hastalık iyileşince birşeu hissetmiyorsun yani bende öyle şuan