Kızlar şimdi son zamanlarda kreş araştırmasındayım bilen bilir çok fazla post açtım zaten.
Kafamıza 2 kreş yattı. İkiniside kabaca anlatıyım siz olsanız hangisini seçersiniz ?
Şimdi iki kreş içeriği de aynı robotik kodlama,ingilizce,değerler eğitimi ve diğer genel dersler var ikisinde de. Beni kararsız bırakan şu. A kreşinde 10 kişi varken B kreşimde kızımla beraber 5 kişi olacak. Tabi bu 2 yaş grubu için geçerli. 5 kişilik kreşin birde diğer farkı 3 katlı kurumsal bir kreş. Diğer A kreşide içi geniş ama butik tarzda bir anaokulu. Ben sınıfın az olmasından yanayım. Eşimde çok olan sınıfı istiyor. 5 kişilik sınıfta kızım en büyük olacak ama diğerleri ile arasında 1 2 ay var bu fark eder mi gelişimi için sizce ?
Diğer 10 kişilik sınıfta da kızımdan 3 4 yaş büyükler olacak. Anlatmaya çalıştığım sınıfta kendinden küçükler olması mı iyi yoksa büyüklerin olması mı ? Bu bizi ikileme düşürdü ben sınıf sayısı az olsun ilgi alaka da tam verilir diyorum kalabalıkta zaten yaşları küçük her şeyi kendileri yapamıyor tamamen öğretmene muhtaçlar ama 1 öğretmen 10 taneye nasıl yetsin