Bebeğim 11,5 aylık. Sıralayarak yürüyor geceleri sürekli yatakta kalkıp oturuyor aşırı uykusu olmasına rağmen uyumamak için direniyor ama aslında çok yorgun. Normalde geceleri 2 kez emmeye uyanır emer uyurdu şimdi çok daha sık uyanıyor ve her seferinde emmek istiyor alışkanlık haline gelmesin diye her seferinde vermemeye emzikle geri uykuya döndürmeye çalışıyorum bazen işe yarıyor bazen o kazanıyor. Bu arada emerken rahatlayınca memeyi bırakıyor ve anında uyuyor memede de uyumuyor ama Bu memeye olan düşkünlük beni artık geceleri yıpratmaya başladı çoktan alışkanlık haline geldi mi yoksa yürümeyi çözünce eski halimize döner miyiz teselliye ihtiyacım var acil🥲