Herkese merhabalar, bebeğim 9 aylık, genellikle hatta neredeyse hep 3 gündüz uykusu yapıyor. Çünkü ikinci uykuyu 30 dk yapıyor. Hal böyle olunca Mecburen son bir uyku daha yaptırıyorum. Sabah 7 gibi kendim uyandırıyorum uykuları da yetişsin gece geç saate kalmasın diye, genelde 20 civarı da geceye geçiriyorum.
Bu ayda hala 3 uyku yapan var mı? Yoksa sizce bir yerde bir hata mı yapıyorum?