Şuan 4 buçuk aylık ve ben bir buçuk aydık savaşıyorum beni emiyordu bıraktı . Hergün uğraşıyorum hala kucağıma yatırınca kıyamet kopuya, yatağa yatırıp inek gibi üstüne eğiliyorum olmuyo o kadr zor ki mecbur mamaya geçtik onuda isteyerek yemiyo ama beni asla emmiyo . Gece uyku arasında anlamadığı İçin sabaha kdr emziriyorum alllah yardımcımız olsun çok sinir bozucu bi dönem