rumeysaaktug Kızlar 2. Ay aşımızı olduk calpol verdi doktor kullanıyorum bugün 2. Günümüz ama bebeğim de iştahsızlık var farkındayım mamayı yiyor ama istekli değil normal bir durum mu yaşayan varmı ???? Ateşi vs olmadı