kubraidilece Merhaba kızlar , ben 30 yaşındayım kızımı 4 ay önce kucağıma aldım . Onu çok seviyorum hepimiz gibi 🥹 ama ben kızımla ilgilenmekten başka hiçbir şey yapamıyorum. Yanımda biri daha olup ona bakmazsa asla temizlik vs yapamıyorum . Sadece gündüz uykularını uyurken yemeği yapabiliyorum . Kendimi çok yetersiz hissetmeye başladım . Zor bir lohusalık geçirdim tam kendime geliyorum derken yine kendimi kötü hissetmeye başlıyorum. Sizin anneliğiniz nasıl geçiyor diğer işlere nasıl yetişiyorsunuz ? Hele çok çocuklu anneler ne yapıyorsunuz 🥲
Niyesordunbucevabi kubraidilece Ben 3 çocukluyum. Çocuklarımın okul saati küçüğün uyku saati derken bi rutinimiz var onun dışına çıkmamaya çalışıyoruz. Planlı ve saatli işlerimi yaparsam yetişiyorum şükür. Mesela yemeğimi mutlaka oğlum uyurken yaparım temizliği o uyanıkken yapabiliyorum peşimde dolanıyor.
otuznisan kubraidilece bitkin,yorgun. Yetememe duygusu. Hiçbir şeye yetişememek en çokta kendimle vakit geçirmeyi çok özledim. Evlatlarımızın canı sağ olsun yeter ki ama bu psikoloji çok zor. Kafamda sürekli yetebiliyor muyum iyi ilgelenebiliyor muyum onu mutlu edebiliyor muyum ya da bi şey olsa benim yüzümden mi oldu diye düşünüyorum kafamda sürekli bu sorular.😔
Fatma01 kubraidilece merhaba canım sen tek başına elinden geleni yapıyorsun anne olup çocuk büyütmek kolay değil inşallah bu zamanlarda geçecek benimde iki kızım var birinin okulu diğerinin uyku saati derken zaman çabuk geçiyor . Bebeklerimiz sağlıklı olsunlar da ve bence tüm anneler kendini yetersiz hissediyordur bazı zamanlarda .🌸
rmyss11 kubraidilece 9 aylık kızım var evet çok seviyorum kızımı hiçbirşeyede değişmem her anımda kıymetlı ama kendıme zaman ayırmayı o kadar çok özledim kiii hele de sabah istediğim vakıt uyanıp butun gün yatak keyfi yapmayı yada çıkıp istediğim gibi çarşı pazar gezmeyi
deroscay kubraidilece Çünkü 4. Ayda bebek anneye cok yapışık oluyor sonrasında bır tık rahatlıyısun. Ve öğrendğim kadarıylada daha kolay ve güzel günlerı gelıyormuş☺️Benım kı hep kucagmda uyuyor gunduz uyanık oldugunda ana kucagına koyup öyle yapıyorum işlerımı koştur koştur sadece gece yatakta yatıyor 😅 ikiz gibi olduk artık insan biraz sınırları ihlal edilmiş gbi hissediyor tabi haklısınız ama işte cok sevıyoruz naapaalıımmm 🩷🩷🩷
mrvelfada kubraidilece İlk çocukta çok tecrübesiz oluyor insan. İster istemez lohusalıkta daha zor geçiyor. Ben de 35 yaşındayım ve 4 yaşında bi oğlum ve 3 aylık ikizlerim var. Çok zordayım. Lohusalık bile yaşayamadım. Çünkü yalnızdım hep. Hastahanede 2 gün eve gelincede 2 gün teyzem kaldı gitti yanımda. Ama geçecek hepsi büyüyecekler inşallah . Annelik çok zor ama çok güzel çok özel. Ben de senin gibi sadece yemek yapıp evi süpürüp çamaşır yıkayabiliyorum sadece . 🤷♀️ Temizlik filan yapmak ne mümkün
zeynepyade16 kubraidilece benimde kizim 10 aylık oldu bende zor bir dogum ve lohusalik gecirdim. bende ilk baslarda senin gibiydim ilerledikce tecrübe ediyorsun ve bebegin kendi kendine oynamaya basladiginda bir nevi rhaatada eriyorsun acikcais ben kendi kendine oynama ve yüruteçe binmeye baskadiktan sonra rahat ettim uyku esnasinda yemekten baska birsey yapmam zaten zor uyur hemen sese uyanir o yuzden yavastan yemek yaparım uyanirsa yanima mama sandalyesine aliyorum o sirada bi yandna oyun binyandan yemek yapiliyor bi sekilde temizligide bebegim supurgeyi sevdiginden o arkamda dolanirken bir sekilde supurup siliyorum ilerledikce bebegini tamamiyla tanidikva senin kafandada birseyler oturuyor aslinda
kubraidilece Allah tüm annelerin yardımcısı olsun 😅 herkesin hikayesi ayrı zorlu yollardan geçiyor. Dediğiniz gibi annelik çok güzel , sevgisi gerçekten başka hiçbir şeye benzemiyormuş . İyi ki doğurmuşum , iyi ki varlar 💝