İyi akşamlar kızlar yarın kızımın sonucu için doktora gideceğim tahlil yakın hastanede verdik bir hafta oldu yarın sonuç için gideceğiz hastane de çok uzak
. ikide bir git gel sıkıntı. Verdiğimiz tahlilleri çıkmış ama tiroid sonucu tek çıkmamış. Bugün hastanenin raborator bölümünü aradım teyit etim sonuç çıkmış ama e nabızda yok o tahlil. Ben galiba geçen bi bakim derken önüme bir tahlil çıktı bu bana ait değil diye o döğmeye bastım büyük ihtimalle. Size sorum şu doktor görürüm o tahlılı ben red etmiş olsam da . Yada red veya silmişsem de yeri var mu yada e nabızda bulabilir miyim. Korkum şu yer uzak ya görmezse boşuna gitmiyim. Bilgisi olan yazar mı helpppp🙂🙂