Merhaba. Aslında sorun mu bilmiyorum bu 1 öğünümüz. Ek gıdaya başlayalı 1 ay olacak nereydese 6 ay 25 günlüğüz. Doktorumuz öğün yapınca mama/süt vermezsin demişti. Bu ve benzeri tabak bitiriyor ama 2 saat sonra acıkıyor. Her tabaktan sonra arkasında mama yapmaya devam edecek miyim eskisi giibi? Sizde de böyle ni? Yani hem yemek hazırlama hem mama hazırlama iki iş çok zorlanıyorum . Bir de çeşitlendiremiyorum sadece sebze ve yoğurt yiyor bu çocuk sizler neler yapıyorsunuz?
