Herkese iyi akşamlar ilk defa böyle birşey yaşıyoruz 18 aylık oğlum kabız 1 aydan fazladır yaparken çok zorlanıyor ağlıyor.Yapmadıpım şey kalmadı kayısı hurma armut püreleri yulaf duphalac ilaç dün akşam başladım en son pazar günü yapmıştı 2 kere ama inanılmaz fazlaydı bugün yine ağladı ama yapamadı bu ilacı kullananlar ne zaman etki etmeye başlar acaba uada başka tavsiyeleriniz var mı