ayshkn adenndmrhn ben iç hastalıkları bölümüne gittim. Hormonlarıma falan bakıldı. Kilo öykümü, neden aldığımı, diyete rağmen veremediğimi anlattığımda emzirmeyi sonlandırınca hala çok yavaş veriyorsan veya hiç veremiyorsan iğneyi öneririm dedi.