ozge liseyi açıktan okudum. Üniversiteye çankırı ya gittim ilk sene orda okudum ikinci sene yatay geçiş yaptım istanbul üniversitesine. Istanbul üniversitesinden de mezun oldum. Etrafımdaki herkes açıktan nasıl okuyacak sadece kitapla olacak iş değil dediler hep negatif enerji verdiler. Ama gayette güzel okunuyor onlara da bunu göstermiş oldum. Sen neyi merak ediyorsun canm