ezgiakbltm Sezeryan olalı 7 gün olacak kanama bir gün bir damla diğer gün daha fazla oluyor, normal mi acaba :)
alpinanne ezgiakbltm normal benim 45-50 gün sürdü kanamam şuan 2 aylık olduk ara sıra yine kanamam oluyo doktor Nırmal dedi
gizemtemel ezgiakbltm evet normal cunku sen yurudukce o icindeki biriken kan disa cikiyo cok fazla kendini zorlamadan bol su icerek yuruyus yap daha kolay temizlenirsin 40in cikana kadar devam eder ara ara hatta 10 gune kesilir sarı akintiya doner sonra 40in cikar regl gormeye baslarsin 🌸 gecmis olsun fazla agir bisiler yapma dikislerine dikkat et
ezgiakbltm alpinanne ay iyi bari öyle olunca bende tedirgin olmuştum kesilmeye başlayıp tekrar niye çoğalıyor diye :)
ezgiakbltm gizemtemel ay çok teşekkür ederim gerçekten içim rahatladı Chatgbt sorsan bir gün gelip bir gün gelmemesi anormal bir durummuş beni korkuttu zaten lohusayım herşeyi kafama takıyorum 🙏🏻
gizemtemel ezgiakbltm yok yok sen oralari bsver bende iki ay olucak mesela reglm yeni bitti ama yine ara ara ufak damlalar geliyo senin çok normal sezeryan zaten zor bir ameliyat kanamalr normal ama dedigim gibi sen stres yapma ve agir seyler kaldirma