Haticeakll bizim çok fazla gazımız vardı. Akşam 7-8 gibi ağlamalar başlardı 22.30-23.00 gibi ancak biter uykuya geçerdi. Sonrasında iki aylıkken gazı bitti ama artık gece 12 gibi uyumaya başlamıştı. Gündüz uykuları ve gece 12 den sonraki uykuları iyi aslında ama erken uyusa bile sürekli uyanıyor. Saat sekizde uyuttum mesela bugün, az önce uyandı gülücükler saçıyor 😂