Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık olmak üzere. Normalde gündüzleri çok zor uyur kucağımda baya gezdirmem lazım anca öyle. Yatağına koyduğum zaman da uyanır hemen. Yalnızca gece yatağında uyuyor. Ancak 2 gündür memede uyuyakalıyo yatağa bile yatırsam uyanmıyo. Emzirme saati gelince uyandırıyorum zorla altını açıp sonra emip hemen geri uyuyor. Onun dışında ateş, emme problemi vs gibi başka bi sıkıntısı yok. Bu atakla falan ilgili bir şey mi? Normalde uyumayınca şimdi uyuyunca da ben işkillendim 😅