Arkadaslar benim 13 aylık bebegim var ve emziriyorum benim 12 yıldır migrenim var iki aydır bitmeyen bas agrım var her gün agrı kesici icmek igne vurulmak zorunda kalıyorum doktorun tavsiye ettigi igne ve agrı kesiciler tabi pazartesi nörolojiye randevu aldım ama agır ilaclar verecek eminim siz olsanız bebeginzi sütten kesermiydiniz bu ara da bütün ev yemeklerini yiyor cok sükür