Kızlar kızım 6 aylık doğduğunda memeyi tutmamıştı sililon uçla emziriyordum 4.5 aylıkken tuttu memeyi silikon ucu bıraktık ama meme reddi başladı 4.aydan beri 3 4 dk emip bırakıyor kendini geriye atıyo etrafa bakıyo yada ağlıyo huysuzlanıyo tekrarda almıyo napacağımı şaşırdım biberon verirsem memeyi tamamen almaz gibi geliyo zaten zar zor emiyo napmalıyım tavsiye verir misiniz çok yoruldum artık 5. Ve 6.ayda 300 gram aldı sadece çişli bezi 3 4 değişiyo bazen 5 oluyo lütfen bi akıl verin mama mı vermeliyim bu ay doktora gitmrdik daha