metehan04 kesinlikle fiyatlar uygun, özellikle markalarda tek tük kalanlar. Cat.in spor ayakkabısını almıştım piyasada 3 bin civarı iken trendyoldan 1500e aldım, 2 yıldır giyiyorum, bir sorun olmadı henüz. Deri bot, ayakkabı ve sandalet almıştım, onları da 2 sezon kullandım rahatlıkla. Bazen de mağazada deneyip beğenip internetten alıyorum daha uyguna. Bazı markalarda ve butiklerde çok az indirim yapıp defosu olan ürün gönderiyorlar. Böyle olunca iade ediyorum. Yani alınca kontrol edin mutlaka.