Canogul_ Kızlar bugün aile kartını aldım ama içinde para yok normalde ilk öğretim ailem uygulamasında 3 aylık para yatmış görünüyor karta neden yansımadı bu bir süresi mi var acaba
LinaElzem Canogul_ bende şimdi tesadüf sayfama baktım 26 Şubat ödeme tarihli 5000₺ görünüyor ilk kez alacağım 12 ocakta doğum yaptım. Kartı direk o gün gittiğimde alabilirim değil mi öncesinde gidip almama gerek var mıdır?
myangelson Canogul_ bana akşam 6 dan sonra yatmıştı. Söylemişti zaten veren kişi 6 dan sonra aktif olacak kart diye. Aktif olunca mesaj geldi telefonuma
tubamrt Birkaç saat sonra yatıyor ben 15.00 gibi almıştım saat 18.00 da yatar demişti bankadaki görevli. Ertesi gün çektim