aybala_merve kaç zamandır böyle? Atak haftası olabilir mi acaba? Uyku benim korkulu rüyam. İlk çocuğum da 2-2,5 aylik olana kadar sabaha kadar uyanık kalırdı. Gündüz uyurdu. Tavsiye değil ama çaresiz kaldığım için yaptım bunu. Halamın komsusunun da bebeği bu şekildeymis. Rezene, kimyon ve anason karışımı vermişti. Cayini yapip içtim. 1-2 çay kaşığı da çocuğa verdim. 3-4 gün içinde uykusu düzene bindi. Sanah 5-6da uyurken ilk gun bu 3 oldu, sonra 1, sonra 10-11…. Bir süre 7de uyuyup sabah 7de uyaniyordu, deliksiz uyuduğu günler olmuştu. Ben sadecr 2 gün verdim çocuğa bu arada. Kendim 1 hafta falan kullandim.