Ben oğlumu 2,5 aylıkken lokal anestezi ile sünnet ettirdim. Anestezi iğnesi atılmadan önce uyuşturucu krem sürdükleri için onu da hiç hissetmedi. Eve gelince de ağrı kesici kullandık o yüzden hiç ağlayıp huzursuz olmadı bir de kâğıt bardak kullandık bezinin hijyenine dikkat ettim