Anneler bebegım 17 gunluk ve gaz sorunu yasıyoruz napmam gerek bılmıyorum vicol dıye damla aldık daha bugun kullandım ama fayda etmedi . Ne gaz yapabılıyor ne kakasını yapabılıyor bu sebeble benıde emmıyor :( üstelik sarılığız napmam gerek yardm edın . Ben kendim sürekli kimyonlu su ıcıyorum ne olur ne olmaz dıye