Selam kızlar,
Nasılsınız:)
Benim kızım mart ayında 1 yaş’ ına girecek. Kolik bir bebek ti ve emerek uyuyor hala, biz emerek uykuyu bir türlü bırakamadık varsa öneriniz denemeye hazırım :/ diğer sorum çok korkan bir bebek kol saatinin sesi, hapşuruk, buz dolabı kapak açık kalınca çıkan ses, merdivenden çıkanlar olunca ayak sesi bu seslere hassasiyeti var. Sizler de böyle bir durum oldu mu. Konu ile alakalı mı bilmiyorum ama gece olunca ekstra hassaslaşıyor uykuya direniyor ağlama krizleri başlıyor. Biraz dertleşelim nasıl geçecek bu süreç neler önerirsiniz neden böyle olmuştur.