uakbn0_0 baby vac hiç kullanmadım, korkuyorum benim süpürgemin ayarı 3 kademe diye. Benimki de zor temizletiyor eşim kollarını tutuyor. İlk zamanlar zaten burnuna girmiyordu, yan yatırıp izotoniği üst burun deliğine verip alt delikten çıkmasını sağlıyordum. Çok tıkalıysa yüzsüstü çevirip akmasını sağlıyordum. Hava verince de burnu akıp açılıyor. Bir diğer yöntem de hapşırmasını sağlamak.