Benimde 2.5 aylıkken memede huzursuzdu bibero ne verince hep içiyordu çünkü aç kalıyordu bence. Memede ağlamaya başladı sonrada bıraktı maalesef. Bende spaım yaparak sütümü artırdım şuanda 5 aylık olacak inşallah haftaya o zamandan beri sağarak besliyorum ve mama desteği veriyorum anca yetiyo iştahlı bir bebek olmamasına rağmen: hatta bugün başka bir doktorla konuştum bu durumu. Diyoki sütün yetmediği için meme reddi olmuştur diyo