Arkadaşlar kızım 17 günlük. 10 gün önce göbeği düştü. Doktoru herhangi bir pansuman, bakım vs. önermemişti. Biz de önlem olarak göbeği düşene kadar banyo yaptırmadık. Ancak 15 günlükken ve bugün 17 günlükken göbeğinde kanama oldu. Çok değil. 1 2 damla. Doktoruna ilk yazdık önemli değil dedi, bugün yazdık devam ederse acile götürün dedi. Neden olur, nasıl geçer? Şu an çok üzgünüm. Benim mi bir hatam var?