berennur01 ben diod lazere gittim 4 Seans gittim belki beğenmem diye paket almadım her işlem sonrası ücret ödüyordum memnun kaldım bacaklarımda ve koltuk altımda bitti gibi birsey o kadar az seansta bile ama sonrasında evlendim şehir değiştim evlendim güzellik salonlarına inanmıyorum ben etrafta su iyi bu iyi diye söylenti olduğu için bizde anlamadıgımız için alex olan bir cihazı buz diye kandırabilirler yada tam tersi