Benim oğlum 1 yaşına girecek ama ben canımdan bezdim bu kadar bağıran ağlayan gormedm ağlayacak korkusundan lavaboya gtme yok temizlik yapamıyorum kizlar vllaha kafayı yiycm hep ağlıyor yanlışlıkla carpiyorm bile yürürken ağlıyor yere indiriyorum ağlıyor yok böyle birşey aşırı mizmiz bu geçer mi Allah aşkına migreni olan bı insanım hiç iyi deglm çığlık sesleri ağlamalar beni çok yordu 3 yaşında da kızım var ben onda bu kadar zorlanmadım bu beni canımdan bezdirdi