Huma_kus34 paarla_ elele bebek arabası candır yaa ben sverek kullandım hem hafıf hemde kıbar yanı hntal degıl
paarla_ esnyks bende de travel var çok handal beğenerek aldım ama tek başıma zorlanıyorum daha yeni bebeğim 1,5 aylık kabin boy almak istiyorum pusetsiz zaten dışarı çıkmıyorum çok fazla ilk bahara kadar kullanır herhalde
kubradogan34 Elele Lula travel sistem kullanıyorum 4 ay oldu çok hafif ve pratik bir araba memnunum 😇
irmyldrm12 kubradogan34 merhaba bizde lula kullanıyoruz 4 bucuk aylığız bizde 🫠 puset olmayan diğer büyük parçaya geçtiniz mi acaba bebeğiniz sığıyor mu hala pusete
irmyldrm12 Bende elele lula bebek arabasını kullanıyorum 4 bucuk aydır aynı zamanda park yatak,elektrikli ana kucağınıda kullanıyorum cok memnunum hepsinden alacağım zaman cok araştırmıştım zaten cokta memnunum şu an
kubradogan34 irmyldrm12 merhaba evet puseti hâlâ kullanıyoruz ama sanki artık sığmıyoruz gibi bir sonraki ay doktorumuz onaylarsa diğer parçayı kullanmaya başlayacağız 😇
aybarss2711 2 yılındayım hala kullanıyorum ve çokta hor kullanıldı diyebilirim gayet sağlam ☺️ fiyatına göre çok memnunum alırken oğlumu büyütsün yeter diyordum ama 2. De bile kullanırım
aybarss2711 Bir çok ürününü aldım ve müşteri hizmetlerinden de çok memnunum aradan 6 ay geçmesine rağmen mama sandalyesinde eksikler çıkmıştı ve ben açmamıştım herşeyini yeniden yolladılar.