Kızlar bir yıl olacak doğum yapalı 11 ay 25 günlük kızım var ben vitaminlerimi doğumdan sonra bıraktım doktorum mu bırak demişti hatırlamıyorum yalnız tekrar başlamak istiyorum ve emziriyorum hangi vitamin ilaçlarını almam gerek kullansam sorun olur mu bilmiyorum ne yapmam gerek ?