Kızlar merhaba , bebeğim 10 aylık olacak , doğdu dogalı kabızlık ve gaz şikayetimiz var , ek gıdaya geçince tabii biraz daha arttı bu durum , ıkınıyor sancılanıyor ama yapamıyor çok zorlanıyor sizler kabızlık için neler yaptınız önerileriniz var mı işe yarayan 🥹?