selin__191 Merhaba, geçen hafta cuma günü babıldamaya başladı 😊 İlk birkaç gün baba mama dada ile doluydu, normalde çok sessiz olduğu halde ilk babıldamaları çok fazla oldu. Son birkaç gündür azaldı ama gün içinde babıldamaya devam ediyor ve daha değişik sesler de çıkarıyor, etkileşimi daha fazla. Bay bay alkış gibi taklit hâlâ yok ama sanırım gel geli öğrendi, çok fazla tekrar ettik şimdi kendi kendine yapmaya başladı. İşaret parmağını bana bakarak uzatmaya başladı ama tam olarak bir şey isteyip istemediğini bilmiyorum. Ayrılık kaygısı hâlâ yok, bu beni endişelendirmeye devam ediyor ama babıldama konusunda birden açılması biraz da olsun içimi rahatlattı açıkçası. Umarım yakın zamanda her ikimiz de daha fazla gelişme görürüz 🌸