aybarssyigit Huma_kus34 benim cildim çöl gibiydi bir sürü marka kullandım en son aile hekimi expial lipo diye bir losyon önerdi baya baya nemlendiriyor su bazlı
oylesinebiri__ Huma_kus34 bunu kullanıyorum eczacı önermişti daha önce kullandığım markalar yapış yapış bir his bırakıyor du bi öyle değil
zarifhanim Huma_kus34 Celenes termal yüz kremi, siveno yüz kremi, hada labo hyaluronik gece gündüz kremi, baby dream nemlendirici krem ve kış kremi.
Huma_kus34 EFSUNHANIM pekı hangı sıteden alıyosunuz şua baktımda bıraz tuzlu fıyatı ama gercketen iyii ise alırım
seloloo Huma_kus34 yüzüme yıllardır cream.co kullanırım, hamilelikte ise vücuduma bebe yağı kullandım çatlaksız atlattım
namkoll Huma_kus34 vücuduma bioderma atoderm. Yüzüme bepantol Ayrıca sabah akşam yüzüme caudalie leke serumu uyguluyorum oda çok iyi nemlendirme yapıyor