Seher-b biberondan da kaynaklı olabilir emzik eğer hızlı akış ise gaz yapar çünkü bende oğluma verirken wee baby biberon almıştım 1 numara çok gaz yapmıştı çok hızlı içiyordu ve bitirmeden bırakıyordu 1,5 iki saat sonra acıkıyordu avent in biberonunu aldım emzik numarası 3 olanı aldım 3. Ayda gaz da olmadı şükür rahat bir şekilde de bitiriyor mamasını şuan 5.5 aylık 3 numara emzik kullanıyoruz