Kızlar hamileyken bir çok takviye ve vitamin kullandım ve kendimi hep çok iyi hissediyordum şuanda kızım 1 yaşına girecek ve ben kendimi aşırı sağlıksız halsiz bitkin hissediyorum. Ayakta durmaya bile halim yok bebeğim sürekli emmek istiyor ama ben çok yesemde doymuş hissetmiyorum tatlı yeme ihtiyacı hissediyorum ve biraz ayakta kaldığımda başım dönüyor. Benimle aynı durumda olan varmı önerilerinizi bekliyorum.